خطای-سرور

خطاهای رایج دستگاه کارتخوان

تمامی افرادی که از دستگاه پوز سیار استفاده می نمایند ، حداقل یک بار طعم مواجه شدن با خطاهای مختلف دستگاه کارتخوان را چشیده اند . در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی در خصوص انواع خطاهای رایج در دستگاه های پوز را به شما عزیزان معرفی نماییم تا در عیب یابی این دستگاه ها شمارا یاری کنیم .

در دستگاه‌های کارتخوان ممکن است برخی خطاهای رایج به وجود آید که برای رفع آنها باید راهکارهای خاصی را اجرا کرد. برخی از خطاهای رایج دستگاه کارتخوان عبارتند از:

  1. خطای اتصال: این خطا معمولا به دلیل ناموفق بودن ارتباط بین دستگاه کارتخوان و شبکه یا دستگاه پرداخت بانکی رخ می‌دهد. برای رفع این خطا، باید از وجود اتصال به اینترنت و شبکه اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز دستگاه کارتخوان را دوباره راه‌اندازی کنید.

خطای-سرور
خطای-سرور
  • خطای بانکی: این خطا ممکن است به دلیل عدم تطابق اطلاعات کارت بانکی با سیستم پرداخت بانکی رخ دهد. در این صورت باید از صحت و جزئیات کارت بانکی اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز با بانک تماس بگیرید.

  • خطای کاغذ: این خطا ممکن است به دلیل عدم وجود کاغذ یا نصب نادرست آن در دستگاه کارتخوان رخ دهد. در این صورت باید کاغذ مناسب را نصب کرده و دستگاه را دوباره راه‌اندازی کنید.

  • خطای تمپر: این خطا ممکن است به دلیل وجود تغییرات غیرمجاز در سیستم دستگاه کارتخوان رخ دهد. در این صورت باید دستگاه کارتخوان را دوباره راه‌اندازی کرده و در صورت نیاز با تعمیرکار مجاز تماس بگیرید.

  • خطای باتری: این خطا ممکن است به دلیل ضعف باتری دستگاه کارتخوان رخ دهد. در این صورت باید باتری دستگاه را تعویض کرده و دستگاه را دوباره راه‌اندازی کنید.

لیست خطاهای مختلف دستگاه کارتخوان :

  • خطای ۵ درباره تلاش دستگاه برای برقرای ارتباط از طریق بلوتوث و رخ دادن یک مشکل در برقراری ارتباط است.
  • خطای ۱۱ یک مجوز انجام تراکنش از طرف دستگاه است.
  • خطای ۱۲ حاوی پیامی از ایجاد مشکل در ارسال پیام مجوز است.
  • خطای ۱۳ یعنی این که در صورت اتمام مهلت انجام تراکنش، معامله انجام نخواهد شد.
  • خطای ۱۴ معمولا در موارد بروز یک اشکال، در زمان تلاش برای دریافت کد تایید فعالسازی رخ می دهد.
  • خطای ۱۵ در زمان بروزرسانی داده ها اتفاق می افتد.
  • خطای ۱۶ یک خطا رایج در زمان پاک کردن گزارش ها یا به دست آوردن آن ها است.
  • اگر در هنگام درخواست کد غیرفعال کردن یک اشکال ایجاد شود، خطای ۱۷ ظاهر می شود.
  • در زمانی که برای بررسی اتصال در هنگام ارسال داده تلاش می کنید، ممکن است با خطای ۱۸ مواجه شوید.
  • خطای ۱۹ یک خطای رایج در زمان ارسال کد تایید برای فعال سازی یا غیر فعال کردن دستگاه است.
  • خطاهای ۲۰ و ۲۱ در زمان بروز یک مشکل در زمان تایید پیام میزبان رخ می دهند.
  • هنگامی که هیچ پاسخی برای درخواست ارسال شده دریافت نشود، خطای ۲۲ را خواهید دید.

بهتر است قبل از خرید دستگاه کارتخوان با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید . ما با ارائه مشاوره رایگان ، بهترین دستگاه کارتخوان را با گارانتی در اختیار شما قرار میدهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *