راهنمای حذف کد مالیاتی کارتخوان؛ ابطال کد مالیاتی

در جستجوی اطلاعات حذف کد مالیاتی کارتخوان خود هستید؟ ممکن است به دلایل مختلف مانند تغییر شغل ، عدم استفاده از دستگاه های کارتخوان و . . . نیاز به انجام این کار داشته باشید و اطلاعاتی در این خصوص نداشته باشید. در این مقاله در سایت آریا 24 با روش ابطال کد مالیاتی کارتخوان و مراحل لازم برای حذف آن آشنا خواهید شد.

کد مالیاتی یا کد اقتصادی کارتخوان چیست؟

مفهوم کد مالیاتی کارتخوان

کد مالیاتی یا کد اقتصادی کارتخوان، زمانی به شما اختصاص می‌یابد که پرونده مالیاتی خود را در سازمان مالیات فعال کنید. این کد برای شناسایی شرکت‌ها و کسب و کارهایی استفاده می‌شود که در سامانه مالیاتی پرونده‌ای ایجاد کرده‌اند.

اهمیت کد مالیاتی

اکنون با افزایش نیاز به درگاه‌های پرداخت اینترنتی، داشتن کد مالیاتی ضروری شده است. برای درخواست درگاه پرداخت، شما ملزم به ارائه کد مالیاتی کارتخوان خود هستید.

راهنمای حذف کد مالیاتی کارتخوان

گام اول: ابطال پایانه فروشگاهی

برای ابطال یا حذف کد مالیاتی کارتخوان، باید دو گام اصلی را انجام دهید. گام اول، ابطال پایانه فروشگاهی از طریق تماس با شرکت پشتیبانی است. با شرکت پشتیبانی تماس گرفته و درخواست ابطال پایانه کارتخوان خود را اعلام کنید. پس از ثبت درخواست، شرکت پشتیبانی اطلاعات ابطال پایانه فروشگاهی را به شما ارائه می‌دهد.

گام دوم: مراجعه به اداره مالیات

پس از قطع پایانه فروشگاهی، باید به صورت حضوری به اداره مالیات ناحیه خود مراجعه کنید. در اینجا باید اطلاع دهید که پایانه فروشگاهی شما قطع شده است و درخواست ابطال یا حذف کد مالیاتی کارتخوان خود را دارید.

توجه: حذف کد مالیاتی به صورت از راه دور امکان‌پذیر نیست و شما باید به صورت حضوری به اداره مالیات ناحیه خود مراجعه کنید.

نکته مهم

برای معلوم شدن ناحیه و منطقه مالیاتی خود، می‌توانید از روی کد پستی استفاده کنید. با این راهنمای جامع، حالا می‌توانید به راحتی اقدام به حذف کد مالیاتی کارتخوان خود کنید و از این امکانات بدون دردسر بهره‌مند شوید.

مجموعه آریا 24 یکی از برترین متخصصین در خصوص فروش دستگاه پوز می باشد که انواع پوز سیار و پوز ثابت را به صورت حرفه ای و با گارانتی در اختیار شما قرار میدهد.

مقالات پیشنهادی :

انتقال مالکیت کارتخوان

مالیات‌گریزی با حساب بانکی کودکان

برخورد با فرار مالیاتی پزشکان در بهارستان

کارتخوان ریفر چیست ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *