در این مقاله در سایت آریا 24 ، به بررسی مدارک موردنیاز برای کسب کارتخوان سیار و ثابت پرداخته و چگونگی اخذ آن را تشریح خواهیم کرد. همچنین به مرور شرایط و مدارک لازم برای تهیه دستگاه پوز بانکی خواهیم پرداخت.
خدمات کارتخوان آریا 24 ، با ارائه انواع دستگاههای کارتخوان سیار و کارتخوان ثابت در سراسر ایران همراه با پشتیبانی و خدمات گارانتی، گزینهای مطمئن برای شما فراهم میکند. بعد از تماس با ما و ارسال مدارک ثبتنام، شما میتوانید از طریق مراجعه حضوری یا فروش آنلاین، کارتخوان خود را تهیه نمایید.
حالت اول: درخواست کارتخوان از بانک
برای درخواست کارتخوان بانکی، بایستی دارای جواز و تعداد تراکنش بالا باشید. برای این منظور، با شعبه بانکی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. این روش کمی زمان بر و نیازمند تایید بانک و بلوکه کردن مبلغی در حساب می باشد . از همین جهت این روش کمتر مورد استقبال قرار میگیرد.
حالت دوم: خرید کارتخوان شخصی
ثبتنام و تحویل کارتخوان شخصی در این روش، تا 3 روز زمان میبرد. این روش توسط شرکت هایی مانند آریا 24 انجام میشود که دستگاه کارتخوان به صورت 100 درصدی مالیکت آن به شما منتقل شده و در اختیار شما قرار میگیرد و نیازی به بلوک شدن پول توسط بانک ندارد.
شرایط بانک برای کارتخوان سیار و ثابت
برخی از شرایط و مدارک موردنیاز برای کسب کارتخوان شامل:
- داشتن مجوز معتبر از اتحادیه
- تعداد تراکنش بالا در ماه
- بلوکه کردن وجه در بانک (بین 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان)
- اعلام کدپستی معتبر
- داشتن حساب فعال در یکی از شعب بانکها
- داشتن سن قانونی (بالای 18 سال)
مدت زمان تقریبی برای این فرآیند میان یک هفته تا یک ماه متغیر است.
پس از آماده کردن مدارک بالا می توانید به یکی از شعب بانک ها مراجعه نموده و نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارتخوان اقدام نمایید.
مدارک لازم برای گرفتن کارتخوان شخصی
همانطور که گفته شد ، بهترین روش برای خرید کارتخوان همین گزینه است . برای دریافت کارتخوان شخصی و دائمی مدارک زیر مورد نیاز است :
برای ثبتنام فردی:
- داشتن حساب فعال در یکی از شعب بانکها
- مدارک شناسایی و کد پستی
- داشتن سن قانونی (بالای 18 سال)
مدت زمان تقریبی برای این فرآیند 1 تا 3 روز است.
برای ثبتنام شرکتی:
- کپی پشت و رو کارت ملی اعضای هیئت مدیره
- کپی پشت و رو شناسنامه صاحبان حساب و حق امضا
- شماره تلفن ثابت
- گواهی شبای حساب بانکی
- کد اقتصادی ده رقمی
- کپی گذرنامه (در صورت اتباع بودن)
شما میتوانید مدارک لازم را آنلاین آماده کرده و ارسال نمایید تا کارشناسان آریا 24 مراحل فعال سازی دستگاه پوز را انجام دهند.
بهترین کارتخوانهای سیار: معرفی مارکهای برتر
با توجه به نیازهای کاربران، انواع دستگاههای کارتخوان سیار یا سیمی در بازار موجود هستند. در مقاله بهترین دستگاه کارتخوان، به معرفی چند مدل از بهترین مارکهای دستگاه پوز پرداختهایم. با مطالعه این مقاله و انتخاب دستگاه پوز مورد نظر خود بر اساس شرایط کاری می توانید با ارسال آنلاین مدارک خود در کمترین زمان ممکن دستگاه پوز مورد نظر خود را دریافت کنید.
از پر فروش ترین دستگاه های کارتخوان می توان به دستگاه پوز me31 و sp860 اشاره نمود.
مراحل گرفتن دستگاه پوز سیار
در صورت تمایل به خرید و ثبتنام دستگاه کارتخوان، میتوانید با شمارههای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. سپس مدارک لازم را به صورت آنلاین برای ما ارسال نمایید.
- مدت زمان تقریبی برای ثبتنام و تحویل کارتخوان سیار، حدوداً 1 تا 3 روز است.
تماس با تیم فروش: مراحل سریع و ساده
برای ثبتنام حضوری یا ارسال مدارک، با تایید شاپرک و تحویل دستگاه، کلیه مراحل تا آمادهسازی و ارسال دستگاه انجام میشود.
مالیات کارتخوان: راحتی و سهولت
در صورت خرید کارتخوان از خدمات کارتخوان آریا 24 ، تمامی مراحل ثبتنام مالیاتی به عهده تیم ما خواهد بود و شما نیازی به مراجعه به اداره مالیاتی یا بانک نخواهید داشت. با توجه به قوانین مربوطه، مالیات دستگاه پوز اهمیت زیادی یافته است. لطفاً پیش از خرید و ثبتنام کارتخوان، پرونده مالیاتی خود را فعال کرده و در صورت عدم وجود، از طریق سایت مالیات اقدام نمایید.